Forum R A B U S I E

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradniki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum R A B U S I E Strona Główna -> RABUSIE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
XsX2




Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁASKARZEW

PostWysłany: Pon 17:48, 05 Lut 2007    Temat postu: Poradniki

Możesz nabić dużą ilość Skill Pointow do lvl 30 nie podnosząc znacznie poziom Mastery. Wynikiem tego może być około 35,000sp-40,000sp. Na tym poziomie lub większym zabijanie potworków jest wolne, gdyż twoje skille nie są zbyt silne i szybkie. Sekretem jest odpowiedni build postaci:

1. Całe swoje pieniądze wkładaj do warehouse.
2. Stwórz nową postać mająca łuk (bow) i Armor.
3. Aby szybko dobić do 5lvl, zwiększaj Master level postaci.
4. Kiedy będziesz mieć 5 lvl, rozdaj SP w Pancheon i Ice Mastery aby odblokować Anti Devil Bow lvl 1 i Ice River force lvl 1.
5. Nie podwyzszaj Mastery więcej niż 5 level
6. Kiedy osiągniesz level 14 postaci twoja róznica między Mastery będzie wynosić 9 leveli.
7. Gdy osiągniesz level 15, możesz podwyższyć mastery do 6 lvl.
8. Na poziomie 16 uzyskujesz dostęp do lepszego łuku (bow) i podwyższ Master lvl do 7. Utrzymój różnicę 9 leveli między Mastery Level od poziomu postaci.
9. Znajdz najlepszy łuk (bow) +3/+4/+5 aby zabić za pierwszym razem Bandit Archer. Idz do"Bandit Stronghold Camp", jest to odpowiednie miejsce na szybkie farmienie SP (Skill Point). Uszykuj jak najwięcej strzał, dużo potionów i zabijaj każdego napotkanego Bandit Archera.

Uwagi:

- Utrzymuj różnicę 9 leveli między Mastery, a poziomem postaci.
- Jeżeli jest to możliwe dołšcz do lub otwórz party "Exp Auto Share", dzięki temu będziesz dostawał SP/EXP za każdego giganta zabitego przez twoją drużynę, jest to ogromna dawka skill pointów !
- Nie martw się jeżeli nie chcesz rozwijać Pancheon i Ice Force, na 20 lvl jest quest do obniżania lvl Mastery oraz skillów. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XsX2




Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁASKARZEW

PostWysłany: Pon 17:55, 05 Lut 2007    Temat postu:

Jest sposób na szybsze zdobywanie poziomów doświadczenia w Silkroad Online. Oto on:

Musisz utworzyć party - jednak przed założeniem zmień ustawienia. Wciśnij [P], następnie wybierz "Set" i zaznacz opcję "Exp each get".
Co to da?

Pierwsza opcja pozwala na utworzenie drużyny składającej się z 8 osób. Plus - możliwość podróżowania w dużej grupie. Minus - bardzo mało doświadczenia za zabicie stworów.
Druga opcja pozwala na utworzenie drużyny składającej się tylko z 4 osób. Duża zaleta to znaczny wzrost zdobywanego doświadczenia. Każdy nowy zaproszony gracz doda od siebie +3% punktów doświadczenia oraz +3% punktów skilli za każdego moba. W 4-osobowym teamie dostajemy +9% EXP i +9% SP. Przykład: Young Tiger daje 240 punktów doświadczenie przy grze solo. W drużynie z 4 osobami doświadczenie wzrasta do 261 punktów doświadczenia. Kolejna zaleta - nie ma dzielenia punktów. Każdy zdobędzie tyle doświadczenia, ile zabije mobów. Gracze będący AFK nie dostają doświadczenia, za to dają go nam Smile

Łatwiutko i szybiutko zdobywamy kolejne poziomy doświadczenie nie wkurzając się na exp leecherów. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XsX2




Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁASKARZEW

PostWysłany: Pon 17:58, 05 Lut 2007    Temat postu:

W Silkroad jest możliwe odzyskanie 80% Skill Pointów zainwestowanych w daną szkołę.

Pierwszą sprawą jest zebranie "Curst Heart". Zdobyć je można wykonując zadanie, które dostaje się od zielarza. Pamiętaj, że po wykonaniu questa serca przestaną lecieć!!! Zbierz odpowiednią ich ilość przed wykonaniem mikstur.Gdy utworzysz "Resuscitation Potion" porozmawiaj z Zielarzem i wybierz opcję Withdraw a Skill. Pojawi się okienko, które będzie podobne do tego pod klawiszem [S].Wybierz umiejętność, którą chcesz obniżyć i wciśnij czerwony przycisk DN. Pojawi się nowe okno, które umożliwi reset umiejętności. Strzałkami góra/dół ustal na jaki poziom chcesz zmniejszyć poziom umiejętności. Pamiętaj, że na każdy punkt potrzebujesz jednej "Resuscitation Potion"!!! Przed farmowaniem "Curst Heart" policz ile punktów musisz obniżyć i pomnóż je przez 10. Wynik da ilość serc potrzebną do zrobienia mikstur.Pamiętaj, że odzyskiwanie skill pointów to drogi interes. Każdy punkt to wydatek 16.000 złota. Pamiętaj również o tym, że nie odzyskasz 100% zużytych SP.

Zmniejszanie Poziomu Mastery Very Happy

Aby zmniejszyć poziom danej szkoły musisz obniżyć wszystkie umiejętności tej szkoły do poziomu, który wymaga Mastery Level o 1 mniej niż aktualny poziom twojego Mastery. Dopiero wtedy pojawi się przycisk DN przy Mastery Level.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XsX2




Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ŁASKARZEW

PostWysłany: Pon 18:00, 05 Lut 2007    Temat postu:

1. Wciśnij A, a następnie wybierz ikonę Auto Potion Recovery

2. Wciśnij T

Okno podglądu:

Automatyczne butelki
- Ustaw suwaki odpowiadające za krytyczny poziom dla życia/many, po czym zaznacz checkboxami, które potiony mają być automatycznie używane
- Ustaw miejsce gdzie znajdują się potiony na pasku (nawet jeżeli będziesz miał aktywny pierwszy pasek szybkiego uruchamiania F1, potiony znajdujące się na czwartym pasku będą uruchamiane)
- Zaznaczenie Abnormal Status sprawi, że przy każdym stanie (podpalenie, spowolnienie) postać automatycznie użyje pills (również trzeba wskazać miejsce pillsów na pasku)
- Przy stanie Zombie potiony nie będą automatycznie używane do czasu wygaśnięcia stanu
- Można ustalić opóźnienie pomiędzy używanymi potionami

Mamy nadzieję, że system automatycznego używania mikstur spodoba się graczom.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radisson
Administrator



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Glasgow

PostWysłany: Śro 2:06, 07 Lut 2007    Temat postu:

Najważniejsze w postaci jest jak rozdasz staty..

Ze względu na dość ograniczone możliwości wyróżnia się 3 typy buildów ze względu na sposób inwestowania punktów statystyk:

– tanker – wszystkie punkty wydawane są w siłę. Główną zaleta tego typu postaci jest spora ilość życia, a dzięki temu może walczyć z wieloma mobami jednocześnie, a i w walce z innym graczem postać taką naprawdę ciężko zabić.
Tego typu postać koncentruje się na drzewku weapon, a drzewka force są jedynie pomocą.
Wadą jest to, że takiej postaci zajmuje więcej czasu zabicie każdego zarówno moba jak i gracza.



-------------------------------------------------------------------------------
– nuker – wszystkie punky inwestowane w inteligencje.
Zaleta to bardzo duże obrażenia jakie zadaje, jednak odbywa się to kosztem życia – walka z 4 i więcej mobami na poziomie gracza szybko kończy się jego śmiercią.
Główne obrażenia u tego typu postaci zadaje magia (drzewka force) a w szczególności tzw. „nuki” – są to przedostatnie skille z każdego drzewka force.


--------------------------------------------------------------------------------
- hybryda – kombinacja int i str. Najbardziej powszechnym typem hybrydy jest 2/1 (co poziom 2 punkty inwestowane w inteligencje i 1 w siłę). Postać taka zadaje większe obrażenia niż tanker (ale mniejsze niż nuker) oraz posiada więcej życia niż nuker (ale mniej niż tanker). Ten typ buildu jest dla bardziej zaawansowanych, bo trzeba mieć lekkie rozeznanie w skillach i balance.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radisson
Administrator



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Glasgow

PostWysłany: Śro 2:09, 07 Lut 2007    Temat postu:

Armor - duża obrona fizyczna,mała magiczna (dobra dla full int)

Garment - duża obrona magiczna,mała fizyczna (dobra dla full str;jeżeli masz pełny set garment biegasz 20% szybciej niż pełny set armor)

Protector - wyważona obrona magiczna i fizyczna (dobry dla hybrydek;jeżeli masz pełny set protector biegasz 10% szybciej niż pełny set armor)

Garment zmniejsza również zużycie MP o 20%, natomiast Protector o 10%.

Ostatnio zmieniony przez radisson dnia 28 Sty 2007 04:58 pm, w całości zmieniany 1 raz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy




Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa

PostWysłany: Sob 17:28, 10 Lut 2007    Temat postu:

No to teraz zaskok, wiecie ile HP maja poszczegolne bosy?? ja wiem i sie z wami podziele ta informacja:

Tiger Girl 598,720HP
Urek 1,779,528 HP
Isu 4,324,612 HP
Lord 9,353,045 HP
Saytan 12,732,060 HP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy




Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa

PostWysłany: Sob 13:26, 24 Lut 2007    Temat postu:

Czym wogole jest silk i jake są jego plusy:


Silkroad Online - fantazje zachodniej Europy, wschodnich Chin i nowego Islamu bazują na obfitych kulturach i legendach Chin, Islamu i Europy.


Scenariusz gry napisany został w oparciu o mitologię oraz rozmaite legendy, łącznie z Xiyouiji, Baśniami 1001 nocy oraz Mitologią Grecką. Podział scenariusza na liczne epizody i jego różnorodność sprawiają, że gracz ma możliwość przeżywania wielu ciekawych zdarzeń, między innymi takich jak: latanie magicznym dywanem, podziwianie śródziemnomorskiego zachodzącego słońca czy walkę z duchami podczas przeprawy przez rzekę Huang He. Bogactwo i różnorodność scenariusza oraz niepowtarzalność questów dostarczają graczowi niebywałej przyjemności z uczestniczenia w grze.


Poza ogólną społecznością gildii, gdzie spotykają się znajomi Silkroad daje możliwość tworzenia różnych grup osób, biorących udział w grze. Mowa jest między innymi o organizacjach mieszczących się w miastach, oazach, handlarzach szukających klientów, gildii włamywaczy czy gildii łowców, która ma za zadanie ochraniać kupców. Konfrontacja z tak zróżnicowanymi społecznościami graczy ukazuje, jak ekscytujące doznania towarzyszą grze.


Kolejną cechą Silkroad jest unikalny system umiejętności takich jak: chińska zdolność do latania, chodzenia po wodzie i zostawianie poobrazu, możliwość wykorzystywania mocy greckich bogów (Zeusa i Apolla) przez Europejczyków, kontrolowanie w dowolny sposób dżinów w lampach nowe i unikalne umiejętności, które do tej pory nie zostały nigdzie wykorzystane.


Dzięki szybkiej grze, najróżniejszym atakom poprzez pchnięcie, siekanie, zamachy, niebywałej szybkości rozwijanej dzięki nadprzyrodzonym zdolnościom oraz niezwykle silnym atakom Silkroad odsuwa od gracza oglądanie po raz kolejny nudnej walki swojej postaci. Zapewnia natomiast niesamowite przeżycia towarzyszące grze, których głównym źródłem są ekscytujące bitwy i zdarzenia, w których uczestniczy dana postać.


Dynamiczna animacja gry daje jej uczestnikowi możliwość zaobserwowania między innymi falującej trawy, wprawianej w ruch przez delikatne podmuchy wiatru, ruchu ubioru falującego zgodnie z kierunkiem wiatru w połączeniu z akcją gracza, mnogość działań postaci takich jak: potrząsanie dłońmi podczas chodzenia czy realistycznego poruszania się odzwierciedlającego naturalne ruchy człowieka.


Świat Silkroad przypomina w dużej mierze świat filmowy, w którym zdarzenia następują kolejno po sobie. W grze świat zostaje zaprezentowany w sposób bezpośredni: jako potwór który nagle wyskakuje z falującej trawy, biegnący złodziej wzbijający kurz, oślepiające zasłony dymne, niebezpieczny donjon pełny maszynowego wyposażenia, naturalne środowisko oraz zaćmienia słońca i księżyca.


Silkroad obejmuje szeroki świat pomiędzy Chinami a Europą. Pomimo obszernej mapy z wieloma graczami, którzy eksplorują świat Silkroad czy miasta czas oczekiwania na załadowanie gry nie jest generowany w jej środku. Dodatkowo Silkroad umożliwia każdemu użytkownikowi optymalne ustawienia gry za pomocą myszki lub klawiatury oraz różnych modyfikacji interfejsu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ubikos




Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz - Chicago

PostWysłany: Wto 7:19, 27 Lut 2007    Temat postu:

Prawdopodobnie wszyscy maja problem z wbiciem sie na serwer w tzw. godzinach szczytu. Zauwazylem, ze gdy sie szybko wpisze kod do ramki to w 99% przypadkach udaje sie wejsc na sewer od razu. Sprawdzalem to juz od jakiegos czasu i caly czas dziala, wiec probujcie.
Starajcie sie jak najszybciej wpisac kod z ramki, jesli sie wam nie uda wbic od razu to znaczy, ze za wolno wpisywaliscie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madam_Kara




Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Wto 8:05, 27 Lut 2007    Temat postu:

BREDNIE !
Wlasnie ze nie ...
Ja wam powiem swój sposub (nienapisalem wszesniej bo niepytalisce Very Happy )
Robicie tak wlaczacie silka czekacie az kamera podleci pod port + 1 minta
wpisujecie passy wyswietla sie okienko z tym piepszonym numerem i czekacie tak ja wiem powyrzej 5 min i wpisujecie. Niema huja wewsi
(ZAWSZE MI SIE UDAJE JESZCZE NIEMIALEM TAK ZE NIEWSZEDLEM )

P.S. Niema sprawy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ubikos




Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz - Chicago

PostWysłany: Wto 20:17, 27 Lut 2007    Temat postu:

Teeeee Kara to ze masz inny sposob to nie znaczy ze moj jest zly taaak ? poza tym ja nie napisalem ze on jest na 100% napisalem ze ja zawsze sie wbijam jak tak robie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madam_Kara




Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Wto 20:36, 27 Lut 2007    Temat postu:

Jak ja tak robie to ni huja niewchodze powiesz mi czemu ??? Razz
Bo tez tak napoczotku myslalem ...
Przepraszam jesli poczules sie urazony :* Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy




Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa

PostWysłany: Wto 20:58, 27 Lut 2007    Temat postu:

ja probuje rozne sposoby i zaden nie dziala, to poprostu trzeba miec szczeccie a nie jakies odliczanie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ubikos




Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz - Chicago

PostWysłany: Wto 22:59, 27 Lut 2007    Temat postu:

Heh Kara ciezko mnie obrazic Smile Suchy najlepiej wlasny dzialajacy sposob znalazc Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy




Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa

PostWysłany: Śro 0:24, 28 Lut 2007    Temat postu:

dla mnie dzialajacy sposob to poprostu sie niepoddawac, albo wbic sie rano jak nie ma ludzi na servie, zostawic kompa i wieczorem usiasc do wlaczonego Silka i poprostu GRAC dawaj gnoja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radisson
Administrator



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Glasgow

PostWysłany: Śro 0:43, 28 Lut 2007    Temat postu:

ja zawsze mam problemy z psychika,,po 3 razie musze wziasc gleboki wdech i otwieram butelke wina,,,w czasie kiedy pije nie ma chuja abym nie weszedl do silka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ubikos




Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz - Chicago

PostWysłany: Śro 2:53, 28 Lut 2007    Temat postu:

Hehe flaber dobry sposob musze sprobowac Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ubikos




Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sacz - Chicago

PostWysłany: Śro 19:58, 14 Mar 2007    Temat postu:

Q: Co daje lucky, steady, immortal, astral?
A: Lucky - zwiększa szansę na powodzenie alchemii,
Steady - zapobiega obniżeniu maksymalnej wytrzymałości przedmiotu (po nieudanej alchemii dla przedmiotu powyżej +4),
Immortal - zapobiega zniknięciu przedmiotu po nieudanym ulepszeniu ponad poziom +4,
Astral – po nieudanym ulepszeniu ponad poziom +4 broń nie spada do poziomu +0, ale do poziomu +4 (kamień do nabycia tylko w Item Mall, aby go użyć należy mieć w danym przedmiocie Immortal)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum R A B U S I E Strona Główna -> RABUSIE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin